Nor Albaniah Dan Suami Kemalangan

11102019 Albaniah Mahu Kahwin Semula. Suami meninggal dalam perjalanan ke hospital.


Pelakon Dayana Kamal Rentung Dalam Kemalangan Maut Hiburan Mstar

KALAU dikira tempoh pelakon bernama Noralbaniah ini menjanda sudah pun melebihi 16 tahun.

Nor albaniah dan suami kemalangan. 27122020 Masih mengingati detik ngeri itu Nor Albaniah berkata suami meninggal dunia dalam perjalanan pergi menyambut ulang tahun kelahiran arwah pada 10 Jun 1996. 05092020 Pelakon senior Nor Albaniah atau nama lengkapnya Nor Albaniah Raffie ada memuat naik foto kenangan bersama arw4h suami allahy4rh4m Sudarman Daud yang telah pergi mengadap Illahi pada tahun 1996 lalu. Kami keluar menyambut hari jadi dan mengalami.

Menerusi gambar itu kelihatan dia sedang bercuti di sebuah. Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan. Kemalangan yang berlaku ke atas dirinya tidak sekadar mengubah haluan hidupnya tetapi juga pilihan buat anak tunggalnya Syarra yang kini sudah berusia 20 tahun.

Suami meninggal dalam perjalanan ke hospital. 10102019 LEBIH dua dekad menjadi ibu tunggal Nor Albaniah bersedia kembali berumah tangga jika ditakdirkan bertemu jodoh. 27122020 Masih mengingati detik ngeri itu Nor Albaniah berkata suami meninggal dunia dalam perjalanan pulang selepas menyambut hari jadi arwah pada 10 Jun.

08042020 SUAMI PERGI DALAM NAHAS JALAN RAYA. Masih mengingati detik ngeri itu Nor Albaniah berkata suami meninggal dunia dalam perjalanan pulang. Bagaimanapun ramai menyangka dia terlalu cerewet memilih calon suami sehingga tiada lelaki berani datang melamar.

Nor Albaniah binti Raffie yang kini berumur 50 tahun merupakan anak seni kelahiran Perak. Dia mula berlakon sejak umurnya 19 tahun dalam filem Kolej 56 yang turut dibintangi Raja Rezza Shah dan Salwa Abdul Rahman ketika itu. Memulakan kerjaya lakonan seawal usia 19 tahun.

Ibu tunggal beranak satu masih belum mempunyai kekasih hati walaupun sudah ditinggalkan suami 20 tahun lalu kerana kemalangan jalan raya. Kami mahu keluar menyambut hari jadi dan mengalami kemalangan ngeri dalam perjalanan. 28122020 Masih mengingati detik ngeri itu Nor Albaniah berkata suami meninggal dunia dalam perjalanan pergi menyambut ulang tahun kelahiran arwah pada 10 Jun 1996.

Mampu bertahan sedemikian rupa apabila melayari hidup tanpa seorang lelaki di sisi siang dan malam. Noralbaniah sanggup menebalkan muka dan membuang ego demi mencari rezekiLebih tiga dekad mencari rezeki sebagai anak seni Noralbaniah Raffie 52 tidak kisah menebalkan muka menghubungi pengarah atau produser untuk bertanyakan peluang pekerjaan. Pelakon berpengalaman Nor Albaniah mengakui sudah bersedia mencari pasangan hidup untuk melayari hari tua bersama-sama.

Pelakon Nor Albaniah mengakui ramai menyangka dia terlalu cerewet apabila rela menjalani hidup sebagai ibu tunggal sejak 23 tahun lalu sedangkan hakikatnya tiada lelaki berani datang melamar. 29072015 Baru-baru ini pelakon Nor Albaniah atau nama sebenar Nor Albaniah Raffie 45 telah dihentam teruk oleh netizen gara-gara sanggup berbikini walaupun usianya sudah senja. Albaniah yang kini berusia 49 tahun mahu kembali bergelar isteri.

06022016 Tahun lepas Nor Albaniah menerima kecaman kerana tersebar gambar beliau semasa bercuti di pantai. Allahyarham Sudarman meninggal dunia selepas terlibat dalam sebuah kemalangan jalan raya yang turut melibatkan Albaniah yang hanya mengalami kecederaan ketika itu. 07042020 Imbas kembali Albaniah dan arwah suaminya mendirikan rumah tangga pada sekitar tahun 1993.

Arw4h men1ngg4l dunia selepas terlibat dalam. Memang lama sangat bukannya baru enam bulan atau enam tahun. Kami mahu keluar menyambut hari jadi dan mengalami kemalangan ngeri dalam perjalanan.

Nor Albaniah atau nama penuhnya Nor Albaniah Raffie pernah mendirikan rumah tangga bersama Sudarman Daud pada 1993 namun suaminya itu meninggal dunia dalam kemalangan pada 1996. 29122020 Sejak kematian suami Nor Albaniah berkata dia tidak pernah berkahwin lain dan hanya membesarkan anak tunggalnya seorang diri. Pulau mana kami tak pastilah pula.

Sejak kematian suami Nor Albaniah berkata dia tidak pernah berkahwin lain dan hanya membesarkan anak tunggalnya seorang diri. Katanya bakal teman hidupnya perlulah sama atau lebih baik daripada ciri-ciri yang ditunjukkan arwah suami. 20062021 Noralbaniah tak kisah tebal muka cari job.


Info Bersamamu Kemalangan Jalan Raya 4 Artis Terkenal 1990


Takkan Ada Dalam Google Albaniah Kongsi Kenangan Bersama Suami Kecantikannya Pula Tarik Perhatian Info Meecks


Tiada Lelaki Mahu Mendekati Saya Noralbaniah Mykmu Net


Takkan Ada Dalam Google Albaniah Kongsi Kenangan Bersama Suami Kecantikannya Pula Tarik Perhatian Info Meecks


0 Response to "Nor Albaniah Dan Suami Kemalangan"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel

close