Proton Iswara Kemalangan

We upload rare original awesome and special. Proton Saga Iswara Sedan Lowered with Albino look and Latte paint finishing.


Penyelia Kilang Maut Rempuh Proton Saga

The Saga is Protons longest-running and best-selling nameplate with over 18 million units produced over 35 years.

Proton iswara kemalangan. PASIR GUDANG - Dua beranak maut selepas kereta Proton Iswara dinaiki mereka terlibat dalam kemalangan di Jalan Masjid di Pasir Gudang kira-. 28102019 Katanya akibat kemalangan itu seorang penumpang Proton Iswara K Thanesh 23 maut di tempat kejadian. Menurut Dizi Yarna Muhammad 43 kereta lama miliknya dari model sama diisytihar musnah.

The Proton Saga is a series of compact and subcompact cars produced by Malaysian automobile manufacturer Proton. 19122019 Kereta Proton Iswara yang terlibat kemalangan di Jalan Masjid di Pasir Gudang pagi tadi. Apa yang menarik dengan Proton Iswara ini.

18042020 SEORANG penghantar makanan yang terbabit kemalangan dengan lori di Kilometer 299 Lebuhraya Utara Selatan dari arah Plaza Tol Duta menghala ke pusat bandar parah selepas dilanggar Proton Iswara ketika dia terbaring di lorong kiri lebuh raya itu. Pemandu Perodua Kembara yang berusia 59 tahun menerima rawatan di hospital manakala pemandu Toyota Vios dan Proton Iswara yang berusia 36 dan 49 tahun tidak mengalami kecederaan ujarnya. We upload rare original awesome and special sh.

Testing out new exhaust setup 4-2-1 extractor straight flow mid box s-flow muffler and 2inch piping using stock route. Miejsce produkcji Malezja Kuala Lumpur. Okres produkcji 1985 2008.

05032021 Ketua Polis Daerah Seremban Asisten Komisioner Mohd Said Ibrahim berkata kemalangan berlaku pada jam 820 malam membabitkan sebuah kereta Proton Iswara yang dipandu lelaki berusia 24 tahun. Perodua Viva itu didakwa memasuki laluan bertentangan menyebabkan pemandu Proton Iswara mengelak dan terbabas ke longkang berhampiran. Welcome to Galeri Kereta TV.

22042021 22 April 2021 941 am. The car engine is stock except for. Welcome to Galeri Kereta TV.

- Foto ihsan Bomba. 24052019 Kemalangan itu membabitkan tiga kenderaan iaitu Perodua Viva Proton Iswara dan Honda City. 5-drzwiowy liftback 4-drzwiowy sedan.

Ibu tunggal anak lima tidak menyangka kepayahan ditanggungnya selepas kenderaan digunakan untuk mencari rezeki musnah dalam kemalangan mendapat perhatian masyarakat yang sudi menyumbang sebuah Proton Iswara terpakai buatnya. Introduced in 1985 the Proton Saga became the first Malaysian car and a major milestone in the Malaysian automotive industry. 06012021 Katanya motosikal berkenaan kemudian dilanggar kereta jenis Toyota Vios dan Proton Iswara yang melalui laluan bertentangan.

The first generation. 05032021 Berdasarkan siasatan katanya kemalangan berlaku apabila kereta Proton Iswara yang dipandu seorang lelaki berusia 24 tahun dari arah Jalan Pantai menuju ke arah Seremban bersama empat penumpang. Liczba miejsc 5 Dane dodatkowe Pokrewne Proton Saga II Mitsubishi Lancer III Proton Wira.

Terdahulu pada kejadian 11 pagi mangsa Muhammad Zulhelmi Zulkefeli 33 terlanggar lori di depannya. Sun Apr 23 2017. 14062020 Shahnaz berkata kemalangan turut mengakibatkan pemandu Proton Iriz mengalami patah kaki manakala dua penumpang belakang Proton Iswara cedera ringan.

Krisnna Kumar29 dan penumpang SRajan22 maut di tempat kejadian selepas tercampak keluar dari kereta jenis Proton Iswara yang dinaiki. Proton MPI Wielka Brytania Proton Iswara Producent Proton. Apabila tiba di lokasi kejadian kenderaan yang dipandu mangsa hilang kawalan lalu terbabas masuk ke laluan bertentangan.

Katanya kesemua mayat mangsa dibawa ke Hospital Sultan Abdul Halim HSAH Sungai Petani untuk bedah siasat. Jom sama-sama kita saksikan kereta daripada bro Zukri Rahim. Jangan lupa like subscribe share dan commen.

28102019 Dalam kejadian jam 1010 malam itu mangsa iaitu pemandu kereta jenis Proton Iswara Radin Apu 25 dari Kampung Orang Asli Terbol Jerantut dan penumpang Ahmad Bustaman Fauzi 33 dari Kampung Orang Asli Sungai Kol di sini meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan parah. Proton Saga Iswara 4G61 Turbo Review. Susulan kemalangan tersebut anggota AIO Trafik Sektor 4 Zon Tengah Bukit Aman telah respon ke tempat kejadian dan ketika berada di lokasi anggota berkenaan telah meletakkan kenderaan pasukan PDRM jenis Proton Saga di lorong kecemasan.

28062021 Dalam kemalangan kira-kira pukul 720 pagi itu pemandu S. 18042020 SEORANG penghantar makanan yang terbabit kemalangan dengan lori di Kilometer 299 Lebuhraya Utara Selatan dari arah Plaza Tol Duta menghala ke pusat bandar parah selepas dilanggar Proton Iswara ketika dia terbaring di lorong kiri lebuh raya itu. Owner is Harith Iskandar.


Enam Termasuk Bayi Selamat Nahas Jalan Raya Utusan Digital


Video What Happens When You Crash A 1985 Proton Saga And Is The New One Any Better


Kemalangan Jalan Raya 2013 08 04


Bayi Dan Budak Berusia Setahun Maut Dalam Kemalangan Mrm Antique Cars Car Antiques


0 Response to "Proton Iswara Kemalangan"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel

close